Data e postimit: 2016-01-05 18:39:56
Lexime: 2668
beje te miren hidhe ne det po se diten peshqit e di zoti vet.
Lloji: Fjale te urta
Tema: fjale te urta
Autori: sara
Shkolla: naim frasheri
Klasa: 4a
Qyteti: tirane
E-mail: sara@gmail.com


Kjo eshte nje thenie e urte te cilen shpresoj ta pelqeni

Vepra te ngjashme
Autori: Klea · Lloji: Poezi personale · Tema: Une jam une !
Une jam une ! Asnje Nuk mundet te me gjykoje ...Jeta eshte e bukur por qe ta besh edhe me te bukur ate duhet ta jetosh .. Qesh ne cdo moment , kalo bukur me njerezit e zemres .. Bej marries,aventura pse Jo mund te hysh ne telashe por me e rendesishmja...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Te dua
Dashuria Dashuria eshte ndjenje Dashuria eshte flake Dashuria eshte e nxehte Dashuria eshte dashuri Dashuria lind dhe rritet cdo dite,para syve tane,brenda zemres tone Zemra rreh fort,shume fort per personin qe kerkon,rreh aq fort sa del nga kraharo...
Autori: medina shijaku · Lloji: Pershkrim · Tema: maotra ime e madhe
TE gjith femijet qe kane nje moter te madhe duhet te lexojne kete hartim.Te gjitha motrat e medhaja te gjykojne ose per gabimet qe ben dhe ia tregon sa here e ziesh osekur ti nuk i liron kompjuterin ajo te bene presion . Te gjithe femijet duhet ti pergj...
Autori: Altin · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Enderra ime
Enderra ime eshte qe ne te ardhmen e afert te behem nje lojtar profosional ne sportin e futbollit dhe te luaj ne pese ligat me prestigjioze te Evropes.Eshte nje enderr dhe pasion te cilen shpresoj ta realiozoj qe nje dite te luaje per ngjyrat e flamurit t...
Autori: Drin · Lloji: Analize letrare · Tema: Endërra ime
Enderra ime eshte qe ne te ardhmen e afert te behem nje lojtar profosional ne sportin e futbollit dhe te luaj ne pese ligat me prestigjioze te Evropes.Eshte nje enderr dhe pasion te cilen shpresoj ta realiozoj qe nje dite te luaje per ngjyrat e flamurit t...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Prinderit e mi une do ti cilesoja si motren, vellain dhe mikun tim me te mire. Ata me kuptojne, me tolerojne ne masa te caktuara, si dhe gjithmone me edukojne ne menyren me te sakte. Nuk besoj se ka prinder qe i duan te keqen femijes se tyre. Edhe prinder...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Fabul · Tema: dhelpra mendjemadhe
Ne pulle shum shum larg jetonte ne strofullen e saj dhe te ngrote.NJdite nje tiger i prishi qetesine. DHelpra u nevrikos shume dhe filloj t'iu mburrte tigrit. si guxon ti tiger te me prishesh qetesine kur une kreh bishtin tim te bukur une nuk jam si ju qe...
Autori: Klejsi Ismali · Lloji: Thenie · Tema: Mendimi
Mendimet jane mizore , te mendosh eshte njerezore!
Autori: fabiola hoxha · Lloji: Thenie · Tema: thenie per dashurin
kjo eshte nje mendim dashurie pra dashuria eshte gjithcka si intereson se kush eshte apo kush je vetem dashuro vetem dashuro ska rendesi cfar moshe ke i madh apo i vogel por dicka eshte dashuria nje thenie per ate qe do stilin e kom high rruges eci slow k...
Autori: Rejhana Bashmili · Lloji: Thenie · Tema: vlera
Nje gje e re mund tia humbi shkelqimin te vjetres po ama jo vleren.
Autori: Mavis · Lloji: Hartim · Tema: armiku
Nje fjale e urte thote:"Lumi fle armiku s'fle." E pra armiqte tane e kalojne nje pjese te mire te kohes duke thurrur plane djallezore e duke ngritur kurthe. Ata jane teper dinake dhe ndodh qe njerezit e sinqerte dhe te ndershem bien lehtesisht ne kurthet...
Autori: Ardisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ku po shkojme me kaq ligesi
EHH si eshte jeta plot me te papritura .... rrethohemi nga e mira e keqja ligesia qe jane udhetare me ne ne cdo hap qe hedhim. Pra jeta eshte si film ku gjithesecili nga ne mundohet te luaje me bukur rolin kryesor..kemi shume raste qe ne nuk jemi te perg...
Autori: Mane Caushi · Lloji: Thenie · Tema: Shiperia
Asgje nuk mund te krahasohet me jeten e njeriut vec familjes e cila duhet te mbrohet ne cdo kusht , aspekt dhe nese eshte e nevojiteshme te mbrohet edhe me jete.
Autori: Anonim · Lloji: Te tjera · Tema: je i paprekshem
ndoshta jam gjam qe kur bie ne toke thehet, por ama, mos harro se dhe pse i thyer nuk te lejon ta shkelesh se po e shkele do te kuptosh cdo te thote fjala dhimbje




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com